Nya Danfoss kundservice – samma support som tidigare

Nya Danfoss kundservice Vi vill hela tiden hitta sätt att tillhandahålla bästa möjliga service till våra kunder. Med det i åtanke vill vi berätta om några förändringar vi gör på Danfoss.

- den 24 augusti 2017 Efter Danfoss

För att göra det ännu enklare för dig att komma i kontakt med vårt kundservicecenter ersätter vi nu de separata e-postadresserna för varje produktlinje med endast en enda e-postadress för alla produkter.

En och den samma e-postadress:
Från och med 7 september ska du använda e-postadressen kundservice.se@danfoss.com för att kontakta vår kundtjänst och vår tekniska support.

Glöm inte att uppdatera din adressbok med denna nya information!

Samma kundserviceteam som du arbetar med idag kommer att fortsätta att hantera dina e-postmeddelanden och samtal, men din kundservicekontakt kommer att ha nya verktyg för att förse dig med en ännu mer smidig och effektiv service.

 

Sociala medier

Danfoss Cool är vår officiella sociala mediekanal. Var social och delta i samtalet.

Coolselector®2 - Intelligent urvals- och analysverktyg

Coolselector®2 erbjuder marknadsledande enkelhet och professionell lätthet i systemkonstruktionsprocessen för alla kommersiella och industriella kylprojekt. Ett unikt verktyg som gör det komplicerade enkelt. Coolselector®2 kan användas på språng eftersom det fungerar både offline och online.

Vill du veta mer?

Tycker du att våra produkter verkar intressanta? Vill du veta mer? Prata med oss! Kontakta oss via e-post så kommer någon av våra Danfoss-experter kontakta dig så snart som möjligt.

 

Socialisera Delta

Vill du diskutera med oss?

Lär känna oss och delta i samtalet